Umutsuz Aşk Hikayeleri

Posted by cemo | Posted in , , | Posted on 13:17

Hayatımın hiç bir döneminde yolcu pozisyonunda olmadım ilişkilerimde.Kalıcı olan bendim giden diğerleri.Kimseyi terketmeyi aklımdan geçirmedim bile.Hancı olmak bana daha çok yakışıyordu kalıcı olmaya çalıştım OLMADI.

Ödülü ne oldu koskoca bir yalnızlık.

Gocunmuyorum kimse yanlış anlamasın ama sonucu bu olmamalıydı diyorum kendime.İnsanları üzmemeye çalışmak için kendimi üzdüm senelerce değmezmiş.

Defalarca kendime telkinlerde bulundum yapma böyle susma aklına geldiğinde say yüzüne diye.YAPAMIYORUM, olmuyor üzemiyorum kimsecikleri içime sinmiyor.

Sözler yine boğazımda sıralanıyor yeşil yansında bir an önce geçeyim diye bekleyen sabırsız sürücüler gibi,nafile bekliyorlar o ışık yanmıyor.

Yine başladım kendime telkinlere .Söyle de bir an önce kurtul diyorum,kendime söz geçiremiyorum...

Comments (4)

bazen üzülmemek için üzmek gerekebiliyor cemocum.... :(

Haklısın rapunzelim :(

kurtulamicaksin Cemocanim karsina isleri daha beter altUst eden biri cikmadikca kurtulamicaksin :/

ps: hayatAşk kombinasyonu diolar buna insanlar ;)

umarım bir gün yaptığın şeylerin, çektiğin sıkıntıların karşılığını kat kat hediye olarak alırsın hayattan.