kim ola ki bu adam? loy ;)

Posted by LoLLa | Posted on 23:44


efeniiiğğğmmm yenideğğğğğn merabağğğ :)))
bildiginiz gibin mezun oldum ben :)

ps: bitti gidiorum :)))))))))))))))

tamam artik bahsetmiciiiim ama okulumu ozlemiorum soyleyim :))))
icinde var bi kac tane ozledigim sey ama inanin genel olarak ooooi kurtuldum loyyy loy loy amin diorum ;)

biliorum Cemo'caniM beni bogacak uzuuuuun zamandir ugrayamadim buraya usendim daha dogrusu :(
lOllA's a da ya aglamak icin ya bogurmek icin giriodum takip ediosunuzdur ;)
heaaa baktim gordum Cemo da fazla bisi yazmamis bana niye cemkiriosunuz ki :/ ;)))

efenim ankiradan gidiciiim onun son duzenlemelerini yapiorum etrafta kutular ve uzerlerinden atlamayi oyun haline getiren bi LoLLa var bu aralar :)
halet-i ruhiyem pek saglikli diil ama hala nefes aliorum bu da bisey .)

neyse sonuc itibariyle Edward Pattinson gelsin istiorum :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Comments (4)

amanda aman kızımız mezun olmuşşş :)) öperim tebrik ederim bebeyimm :)
ama şu gitme olayına uyuz oluyom :( ya giderde oralarda daral kardeşlerini unutursan :(((

edward yok cemo verelim yarım ekmek rus salatası ve kolaya 24 saat çalışır :D nasıl

rapunzim unutur muyummmm beeeaaaa puhhhhh dogru konus :)
kircam agzini yuzunu guzel yuzunu ;)

hahahahahauahauajhauahaa cemocanim seni yirim :))))