Abbas yolcu

Posted by cemo | Posted in | Posted on 17:20

İçimdeki sıkıntının sebebi pörtledi sonunda yol gözüktü inceden Ankaraya seneye kasımda kesn dönüş var....

İtiraf ediyorum Antalya denilen bu güzide şehre adapte olamadım.Tuhaf geldi Ankaradan sonra karmaşası, alakasız insanları yüzündan ilk 3 ayda soğumuştum,beni baymıştı .İyi olacak aslında haşır neşir aşina olduğum ortamlara dönmek beni ruhen rahatlatacak.Amma velakin buradaki ferahlık orada olmayacak haliyle.Sıkıldığında inebileceğin bir sahil,içebileceğin bir sahil cafesi olmayacak,ayın şavkı denize vururken üzerinde efkarından derin bir off ulan off diyebileceğin bir ırmak köprüsü bile olmayacak.Hele hele etrafında bikinili kızları görmek sıradan olmaktan çıkıp özlemle yadedilen kıymetini bilmediğin anılar olarak kalacak.Denize girmeye bile hasret kalacağım büyük ihtimalle uzun bir zaman.

Yinede olsun insan doğup büyüdüğü bir şehirden istesede uzakta kalamıyor fazla.bedenimin en ince noktalarına kadar işlemiş ankara toprağı köklerini özledi heralde canım bol miktarda yüksel caddesi ve tunalı çekiyor...

Du bakalım seneye kasıma daha çooook ama çoook var...Gün doğmadan neler doğar demişler vakt-i zamanında atalar.Bakalım kasıma kadar ne devranlar döner...

Comments (6)

kiyamam :(
ama herkesin memleketi iste dimi .)
"..Sıkıldığında inebileceğin bir sahil,içebileceğin bir sahil cafesi olmayacak,ayın şavkı denize vururken üzerinde efkarından derin bir off ulan off diyebileceğin bir ırmak köprüsü..." merak etme ben yapiciiim senin icin ;) sira bende leyynnnn ! puhhhh :)))))))))))))))

Sende gel Ankaraya LoLLa :((( ben sıkılırım bi başıma şimci orda

neaaa delimisinnnnn bebeeem ben burdan kacmak icin gun sayiyorum lennn ! pouhhhh :))))
bi gidiymde soz seni gormeye gelirim :))))))
heaaa ciddiyim bebeeeem :)
bu arada buraya yorum bırakma da zorluk yasaniomus sanirim yorum birakilcak yer goze carpmio ya da anlasilmio :/
haberin olsun beebeeem :)

Napalım ki tema mı değiştirelim? Bu temanın default yorum şeysi böyle :(

Herşeyide devletten beklemesinler yahu :D

ahauahaua devlet baba seviorum seni :))))
hımm eeet tema degistirebiliriz sonra da yine reklam calismalari :)))))))
temeeeem bu sefer gittim uykuma :)
kissesss .)

Aklına yatan güzel bi tema varsa söyle ona göre değiştirelim :)