hhhhoooofffffffffffffff

Posted by LoLLa | Posted on 08:07


allaaaam yarebbimmm yaaaaaaa
nasilllll aptal bi gun gecirdim nasil anlatamam
butun gun gozlerim kapali yurumek istedim hatta sıranın ustune kafami koyup oyle kalmak istedim ders sonuna kadar !
ama yapamadim :(
sigara icmenin gayet dev dezavantajlarina sahip oldugum bi kere daha gozlerimin icine girdi !
evet tam da gozlerimin içindeydi o kahrolasica duman !
ve akabinde bogazima tıkanan devasa yumruk !
ama sunu gayet iyi biliorum artık !
bazen okul acı verebilio !
evet bildigimiz acı !
ustelik bugun bi ayagim da sakatti :(
sabah uyandigimda uzerine basamadigimi farkettim canim ayagimin :(
ama mecbur gittim okula surune surune :(
zira devamsizlik almis basini halay ceke ceke gidio gozlerimin onunde :(
ahhhhhhh. .
bide sunu biliorum, en azindan eminim:
ben burnumu boka sokmaya bayılıorum.
hani bazı insanlar olur kendilerini korkuturlar ya da kendilerini uzerler,
iste o hesap !
halbuki bırak
relax ol aptal LoLLa yapicak bişi yok artık dimi
eee daha niye beynine cemkiriosun ki laaaan diye :s
allaaaaaam hayırlısıyla sagSalim ve kendimi bi yerlerden asagiya kaldirip atmadan su okul bitsin ya !

amin

:(

Comments (5)

Sigara içileybıl olmadığından mütevellit sinemaya bile gidemiyorum al sana ekstra bir daralma mevzuu daha :)

Ekstra not:off off

ekstra+not: ayağın için geçmiş olsun

yok anacim yok sakin olucam sakin kalicam gayet sakinim iyiyim :S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

durdur beni tee ordan

Burdan zaptedemem seni :)