şuursuzLoLLa

Posted by LoLLa | Posted on 14:51

yok tamam dudaklarimi isirmiyorum dislerimi de gicirdatmiyorum icimden bbboooeeehheeyyy diye de bagirmiorum tamam ok az once bunlarin hepsini yapiodum ama su an yapmiorum lakin su an buraya boyle kalın kalın buyuk ve de gayet italik harflerle RRAAGGGHHHH yazmak istiyorum !
su an yazdim ama bu yayinlandiginda oyle goruncek mi bilmiorum!
tirnaklarim hep uzundur benim, iste o tırnaklarimin aralarinda parca parca soyulmus insan eti olsun istiyorum !!!!!!!!!!!!!
hatta ve hatta devekusuna donusup kumda cira oyunu bile oynayabilirim kohne bi kumsalda !
hayır bişi olmadi aslinda olan kotu bisey yok ama ben kendimi o kadar sıkmıs ve o kadar kasmısım ki gerim gerim gerili davula donmus zavalli bunyem !
hayır belliydi ama benim bu kadar uysal bu kadar ses cikarmaz olusumdan !
hay aq yaaa bana neyse benim neyime ince davranmaya calismak boyle sinir krizleri ertesi oturur sakinlesmeyi beklerim aq !

gittim ama gelicem

Comments (2)

Sana bulalım bi konu mankeni cırmala dur lollacığım başka türlü rahatlıyamayacaksın sen belli :)

Gidişin sessiz oldu ama dönüşün muhteşem olabilir kanımca

RRAAGGGHHHH durumuna katılıyorum :)