bbööhheeeeyyyyyy :s :///

Posted by LoLLa | Posted on 01:20



allaaaam gicik oldum kiza :s
hayir tipine falan diil, acaip itici geldi canimi sıktı nedense :/
heralde bi kadinin bu durumda olmasina icgudusel bi tepki veriorum :s
iiiyyyykkkk

ps: allaaaam 'meşhurum milliyim artisim anne' diyo hatun sarknin yeni versiyonunda :/// :))

sarkinin sozleri gayet enteresan :))))

"habire babalama habire humba(x6)

(saf köylü kızı)
hello malatya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

çiçeği burnunda bir kızdım
dikişte nakışta hızlıydım
daha doğuştan nazlıydım
doğrusu biraz da saftım
fotoromana bayılırdım
artizlere tapardım
beyaz perde, sinemaskop
bende artiz olmalıydım
döktüm çeyizlik bohçayı
doldurdum pazeni basmayı
bi de not yazdım bizimkilere
haftaya kalmaz artizim anne
bende bu kadar heves varken
millet yetenek şöhret ararken
ibibikler fazla mesai
meşhurum ünlüyüm artizim anne

hello adana ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

(kötü adam)
o gün de topkapı da geziyordum
meşhur edecek kız arıyordum
esti rüzgar uçtu eteği
çıktı ortaya yeteneği meteneği
gel kız seni artiz yapayım
ama önce tadına bakayım
ismini değiştirip yeni ad takayım
şu hapları bir yut bakayım

(saf köylü kızı)
sık sık deneme filmi çekiyorum
kamerada nerde göremiyorum
kız anne valla artiz oluyorum
mektubunda baban kızgın diyorsun
ay baba ne var yani ne oluyorsun
duydum ki çifteyi dolduruyorsun
cihangirde ev aldım müjdeler olsun

hello konya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

üzülme anne sil gözyaşını
namus lekesi dert değil artık
çamaşırın ortasına yerleştirecen
ön yıkamasız programı seçecen

(kötü adam)
artiz yapılır servisiyim ben
muhabbetinizin tellalıyım ben
ne ünlüler geçiyor elimden
düşerse yolunuz acar(?!!) diye sorunuz

hello urfa ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

hello malatya hello antalya
hello kütahya balıkesir bandırma
hello adana urfa ankara
hello konya kayseriği ği ği ğiiiiii"

bbbooohheeeeyyyyyyyyy :/

Comments (6)

hahahaha süper ya :)

Bu şarkıyı dinleyip bunalıma girmemek mümkün mü :D

eheueh :))))
allah muhafaza deyu tekrar edelim arkadaslar :))))))

Sağlıklı bir dimağ bu şarkıyı 10 sefer dinlese salya akıtmaya başlar :D

eheueheue euehexfcyguvjhkbjlknm :)))))))))))))))))))
saglikli dimağ ne olm ahauahauahauahauahauahauaha :))))))))))
bizim dimağlarimiz saglikli diil dimi :(
sniffff :(
bozdular len bizim dimağlari :'(

Valla harabeye çevirdiler bizi :))))))